Z důvodu špatných zkušeností s některými zákazníky jsme
nuceni zavést pravidla jako jiné internetové obchody. V případě, že kupující
neuvede důvod k nevyzvednutí zásilky nebo o zboží již nemá zájem, je objednávka
zrušena. Protože však kupující nezrušil objednávku předem a na straně
prodávajícího vznikly náklady spojené s dopravou zboží. Dle platných zákonů ČR
je dodavatel KONIM CZ spol. s.r.o. oprávněn účtovat skutečně vzniklé
náklady na odeslání zásilky konečnému zákazníkovi.
S okamžitou účinností začínáme na tomto právu trvat a
náklady budou vždy vymáhány nejprve upomínkou (e-mailem zadaným v kupní smlouvě
- objednávce). Pokud pohledávka nebude uhrazena, budeme muset podstoupit další
kroky.
Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky předáváme firmě INPOZIA, s.r.o., která se bude vymáháním dluhu zabývat a přičte si náklady s tím spojené.
Tato firma bude zákazníka kontaktovat a informovat o dalším postupu při
neuhrazení dluhu. Tyto náklady vždy jdou k tíži dlužníka a mohou se podstatně
navýšit o poplatky za soudní řízení.
Níže uvádíme orientační náklady, které nám nepřevzetím zboží
vznikají. Prodávající požaduje uhradit pouze poštovné ve výši sjednané v
objednávce na:
Číslo účtu: 382035363
Kód banky: 0300 (ČSOB a.s.)
VS: Vaše číslo objednávky nebo zasláním poštovního poukazu
na stejný bankovní účet (majitel účtu je prodávající: KONIM CZ spol. s.r.o.).
Současné skutečné náklady:
poštovné – cca 90,- až 140,-Kč (dle druhu poštovní služby) - vymáháno po kupujícím v
případně nevyzvednutí
mzda expedičního oddělení – 80,-Kč
svoz na poštu – 30,-Kč
administrativní náklady – 90,-Kč
Zákazníci, kteří si objednají zboží a dobírku následně
nevyzvednou, budou zveřejněni v registru nespolehlivých nakupujících do té
doby, než uhradí dlužnou částku. Těmto zákazníkům nelze na našich ani jiných
partnerských e-shopech zasílat zboží na dobírku. Z registru budou vymazání
okamžitě po uhrazení vzniklé škody (poštovné) a po objednání jedné objednávky s
platbou předem na náš účet. Po té lze opět objednávat na dobírky.